Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4563
Title: Практичні аспекти формування та реалізації cоціально-відповідальної маркетингової pr-стратегії фармацевтичними підприємствами
Authors: Малий, В. В.
Ольховська, А. Б.
Малый, В. В.
Ольховская, А. Б.
Malyi, V. V.
Olkhovskaya, A. B.
Keywords: маркетингова pr-стратегія;фармацевтичні підприємства;pr-marketing strategy;pharmaceutical companies;маркетинговая pr-стратегия;фармацевтические предприятия
Issue Date: 2014
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Малий, В. В. Практичні аспекти формування та реалізації cоціально-відповідальної маркетингової pr-стратегії фармацевтичними підприємствами / В. В. Малий , А. Б. Ольховська // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. 27-28 берез. 2014 р., м. Харків. - Х. : Вид-во НФаУ, 2014. - С. 43-47.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4563
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.