Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4563
Назва: Практичні аспекти формування та реалізації cоціально-відповідальної маркетингової pr-стратегії фармацевтичними підприємствами
Автори: Малий, В. В.
Ольховська, А. Б.
Малый, В. В.
Ольховская, А. Б.
Malyi, V. V.
Olkhovskaya, A. B.
Теми: маркетингова pr-стратегія;фармацевтичні підприємства;pr-marketing strategy;pharmaceutical companies;маркетинговая pr-стратегия;фармацевтические предприятия
Дата публікації: 2014
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Малий, В. В. Практичні аспекти формування та реалізації cоціально-відповідальної маркетингової pr-стратегії фармацевтичними підприємствами / В. В. Малий , А. Б. Ольховська // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. 27-28 берез. 2014 р., м. Харків. - Х. : Вид-во НФаУ, 2014. - С. 43-47.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4563
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из 2-я Междунар. конфер. менеджмент (Харьков, 27-28.03.14 г)-6.pdf213,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.