Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4611
Назва: Маркетинговые исследования фармацевтического рынка Сирии на примере антигистаминных препаратов
Автори: Алсалим Ахмад
Ольховская, А. Б.
Ольховська, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Теми: антигистаминные препараты;антигістамінні препарати;antihistamines
Дата публікації: 2014
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Алсалим Ахмад Маркетинговые исследования фармацевтического рынка Сирии на примере антигистаминных препаратов / Алсалим Ахмад, А. Б. Ольховская // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. 27-28 берез. 2014 р., м. Харків. - Х. : Вид-во НФаУ, 2014. - С. 267-269.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4611
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из 2-я Междунар. конфер. менеджмент (Харьков, 27-28.03.14 г)-267.pdf204,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.