Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4615
Назва: Дослідження сприйняття елементів мерчандайзингу клієнтами аптечного закладу
Автори: Заіченко, А. С.
Рогуля, О. Ю.
Заиченко, А. С.
Рогуля, О. Ю.
Zaichenko, A. S.
Rohulya, O. Yu.
Теми: мерчандайзінг;аптека;мерчандайзинг;аптека;pharmacy
Дата публікації: 2014
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Заіченко, А. С. Дослідження сприйняття елементів мерчандайзингу клієнтами аптечного закладу / А. С. Заіченко, О. Ю. Рогуля // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. 27-28 берез. 2014 р., м. Харків. - Х. : Вид-во НФаУ, 2014. - С. 364-365.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4615
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из 2-я Междунар. конфер. менеджмент (Харьков, 27-28.03.14 г)-366.pdf204,57 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.