Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4872
Title: Агентне моделювання поведінки та взаємодії суб’єктів маркетингу на фармацевтичному ринку
Authors: Дорохова, Л. П.
Дорохов, О. В.
Dorohova, L. P.
Dorohov, O. V.
Issue Date: 2013
Bibliographic description (Ukraine): Дорохова, Л. П. Агентне моделювання поведінки та взаємодії суб’єктів маркетингу на фармацевтичному ринку /Л. П. Дорохова, О. В. Дорохов // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м.Харків, 28-29 берез. 2013 р. – Х. : Вид-во НФаУ, 2013. – С. 241.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4872
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
241.pdf203,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.