Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4872
Назва: Агентне моделювання поведінки та взаємодії суб’єктів маркетингу на фармацевтичному ринку
Автори: Дорохова, Л. П.
Дорохов, О. В.
Dorohova, L. P.
Dorohov, O. V.
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Дорохова, Л. П. Агентне моделювання поведінки та взаємодії суб’єктів маркетингу на фармацевтичному ринку /Л. П. Дорохова, О. В. Дорохов // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м.Харків, 28-29 берез. 2013 р. – Х. : Вид-во НФаУ, 2013. – С. 241.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4872
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
241.pdf203,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.