Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5050
Назва: Перспективы и проблемы продвижения фармацевтической продукции в сети Интернет
Автори: Толочко, В. М.
Толочко, В. М.
Tolochko, V. M.
Медведєва, Ю. П.
Медведева, Ю. П.
Medvedyeva, Yu. P.
Должнікова, О. М.
Должникова, О. Н.
Dolzhnikova, O. M.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Издательский центр БГУ
Бібліографічний опис: Толочко В. М. Перспективы и проблемы продвижения фармацевтической продукции в сети Интернет / В. М. Толочко, Ю. П. Медведева, О. Н. Должникова // Медико-социальная экология личности: состояния и перспективы: IX Международная конференция: тезисы доклада. - Минск: Издательский центр БГУ, 2011. - С. 405-407.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5050
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації В. М. Толочко
Наукові публікації кафедри організації,економіки та управління фармацією ІПКСФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6_Толочко_Медведева_Должникова.doc35,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.