Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/512
Название: Сегментування споживачів лікарських засобів ноотропної дії
Авторы: Мнушко, З. М.
Кондакова, Є. О.
Mnushko, Z. N.
Kondakova, Ye. A.
Ключевые слова: сегментування ринку;поведінка споживачів;ноотропні препарати;цереброваскулярна патологія;segmenting the market;cerebrovascular pathology;nootropic drugs
Дата публикации: 2006
Издательство: НФаУ
Библиографическое описание: Мнушко, З. М. Сегментування споживачів лікарських засобів ноотропної дії / З. М. Мнушко, Є. О. Кондакова // Клінічна фармація. - 2006. - № 3. - С. 35-40. - Бібліогр. : с.40
Краткий осмотр (реферат): В умовах посилення конкурентної боротьби, переважання пропозиції над попитом і зниження купівельної спроможності значної частини населення України проблеми сегментації ринку є ключовими при організації маркетингової роботи вітчизняних фармацевтичних підприємств. У роботі проведена сегментація споживачів лікарських засобів ноотропної дії. Виявлений основний сегмент споживачів досліджуваних препаратів. Вивчені загальні споживацькі переваги, а також ринкова поведінка різноманітних груп споживачів. Визначені відношення респондентів до препаратів ноотропної дії та основні критерії вибору досліджуваних лікарських засобів. Дані, одержані в ході дослідження, можуть бути використані фармацевтичними підприємствами з метою обґрунтування необхідної маркетингової стратегії для ухвалення рішень з розробки лікарських препаратів, їх виробництва та просування на ринок диференційовано за виділеними сегментами ринку.
In the conditions of the growing competition, exceeding of demand over supply and decreasing the purchasing power of the majority of the Ukrainian population the problems of market segmentation are key ones while organizing the marketing work of domestic pharmaceutical enterprises. The article reviews the segmentation of nootropic drugs users. The main segment of such drug users has been revealed. The general consumers' preferences, as well as the market behaviour of various groups of users have been studied. The responders' attitude to nootropic drugs and the main criteria of their choice have been determined. The data obtained in the research can be used by pharmaceutical enterprises with the purpose of substantiation of the necessary marketing strategy, for decision making in developing medications, their manufacture and promotion to the market according to the chosen segments of the market.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/512
ISSN: 1562-725Х
Располагается в коллекциях:Клінічна фармація. Архів статей 1997-2009
Наукові публікації кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
35-40.pdf330,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.