Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/512
Назва: Сегментування споживачів лікарських засобів ноотропної дії
Автори: Мнушко, З. М.
Кондакова, Є. О.
Mnushko, Z. N.
Kondakova, Ye. A.
Теми: сегментування ринку;поведінка споживачів;ноотропні препарати;цереброваскулярна патологія;segmenting the market;cerebrovascular pathology;nootropic drugs
Дата публікації: 2006
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Мнушко, З. М. Сегментування споживачів лікарських засобів ноотропної дії / З. М. Мнушко, Є. О. Кондакова // Клінічна фармація. - 2006. - № 3. - С. 35-40. - Бібліогр. : с.40
Короткий огляд (реферат): В умовах посилення конкурентної боротьби, переважання пропозиції над попитом і зниження купівельної спроможності значної частини населення України проблеми сегментації ринку є ключовими при організації маркетингової роботи вітчизняних фармацевтичних підприємств. У роботі проведена сегментація споживачів лікарських засобів ноотропної дії. Виявлений основний сегмент споживачів досліджуваних препаратів. Вивчені загальні споживацькі переваги, а також ринкова поведінка різноманітних груп споживачів. Визначені відношення респондентів до препаратів ноотропної дії та основні критерії вибору досліджуваних лікарських засобів. Дані, одержані в ході дослідження, можуть бути використані фармацевтичними підприємствами з метою обґрунтування необхідної маркетингової стратегії для ухвалення рішень з розробки лікарських препаратів, їх виробництва та просування на ринок диференційовано за виділеними сегментами ринку.
In the conditions of the growing competition, exceeding of demand over supply and decreasing the purchasing power of the majority of the Ukrainian population the problems of market segmentation are key ones while organizing the marketing work of domestic pharmaceutical enterprises. The article reviews the segmentation of nootropic drugs users. The main segment of such drug users has been revealed. The general consumers' preferences, as well as the market behaviour of various groups of users have been studied. The responders' attitude to nootropic drugs and the main criteria of their choice have been determined. The data obtained in the research can be used by pharmaceutical enterprises with the purpose of substantiation of the necessary marketing strategy, for decision making in developing medications, their manufacture and promotion to the market according to the chosen segments of the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/512
ISSN: 1562-725Х
Розташовується у зібраннях:Клінічна фармація. Архів статей 1997-2009
Наукові публікації кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35-40.pdf330,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.