Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5591
Title: Компетентнісний підхід у підготовці фахівців з вищою педагогічною освітою
Authors: Сабатовська, І. С.
Сабатовская, И. С.
Sabatovska, I. S.
Keywords: компетентність;професійна компетентність;компетентнісний підхід;викладач вищої школи;компетентность;профессиональная компетентность;компетентностный подход;преподаватель высшей школы;competence;professional competence;competence-based approach;high school teacher
Issue Date: 2014
Bibliographic description (Ukraine): Сабатовська, І. С. Компетентнісний підхід у підготовці фахівців з вищою педагогічною освітою / І.С. Сабатовська // Науковий збірник. Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – К., 2014. – № 79. – С. 56-62.
Abstract: На основі теоретико-методологічного аналізу автор дає визначення сутності понять «компетентність» та «професійна компетентність», а також компетентнісного підходу у підготовці фахівців з вищою освітою. Підкреслюється, що компетентнісний підхід у підготовці фахівців з вищою освітою – підхід, що лежить в основі нової парадигми вищої освіти й передбачає відображення результатів навчання у формі компетенцій, зіставність вимог до кваліфікацій у рамках Європейського простору через систему компетенцій.
На основе теоретико-методологического анализа автор дает определение сущности понятий «компетентность» и «профессиональная компетентность», а также компетентносного подхода в подготовке специалистов с высшим образованием. Подчеркивается, что компетентносный подход в подготовке специалистов с высшим образованием – подход, который лежит в основе новой парадигмы высшего образования и предполагает отражение результатов обучения в форме компетенций, сопоставляемость требований к квалификациям в рамках Европейского пространства через систему компетенций.
On the basis of theoretical and methodological analysis of the author defines the essence of the concepts of «competence» and «professional competence», as well as competence approach in the training of specialists with higher education. Under the professional competence to be understood by a competent person that demonstrates possession of knowledge, abilities, skills, and professional qualities necessary for the exercise of professional activity. Emphasizes that competence approach in the preparation of specialists with higher education – an approach that is at the core of a new paradigm of higher education and is to measure learning outcomes in the form of competencies, comparability requirements for qualifications within the European space through a system of competences.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5591
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Сабатовська.doc162,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.