Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5591
Назва: Компетентнісний підхід у підготовці фахівців з вищою педагогічною освітою
Автори: Сабатовська, І. С.
Сабатовская, И. С.
Sabatovska, I. S.
Теми: компетентність;професійна компетентність;компетентнісний підхід;викладач вищої школи;компетентность;профессиональная компетентность;компетентностный подход;преподаватель высшей школы;competence;professional competence;competence-based approach;high school teacher
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Сабатовська, І. С. Компетентнісний підхід у підготовці фахівців з вищою педагогічною освітою / І.С. Сабатовська // Науковий збірник. Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – К., 2014. – № 79. – С. 56-62.
Короткий огляд (реферат): На основі теоретико-методологічного аналізу автор дає визначення сутності понять «компетентність» та «професійна компетентність», а також компетентнісного підходу у підготовці фахівців з вищою освітою. Підкреслюється, що компетентнісний підхід у підготовці фахівців з вищою освітою – підхід, що лежить в основі нової парадигми вищої освіти й передбачає відображення результатів навчання у формі компетенцій, зіставність вимог до кваліфікацій у рамках Європейського простору через систему компетенцій.
На основе теоретико-методологического анализа автор дает определение сущности понятий «компетентность» и «профессиональная компетентность», а также компетентносного подхода в подготовке специалистов с высшим образованием. Подчеркивается, что компетентносный подход в подготовке специалистов с высшим образованием – подход, который лежит в основе новой парадигмы высшего образования и предполагает отражение результатов обучения в форме компетенций, сопоставляемость требований к квалификациям в рамках Европейского пространства через систему компетенций.
On the basis of theoretical and methodological analysis of the author defines the essence of the concepts of «competence» and «professional competence», as well as competence approach in the training of specialists with higher education. Under the professional competence to be understood by a competent person that demonstrates possession of knowledge, abilities, skills, and professional qualities necessary for the exercise of professional activity. Emphasizes that competence approach in the preparation of specialists with higher education – an approach that is at the core of a new paradigm of higher education and is to measure learning outcomes in the form of competencies, comparability requirements for qualifications within the European space through a system of competences.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5591
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Сабатовська.doc162,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.