Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5711
Назва: Соціальний маркетинг як основа формування соціальної відповідільності фармацевтичних організацій
Автори: Котвіцька, А. А.
Котвицкая, А. А.
Kotvitska, A. A.
Чмихало, Н. В.
Чмихало, Н. В.
Chmyhalo, N. V.
Волкова, А. В.
Волкова, А. В.
Volkova, A. V.
Теми: фармацевтичний ринок;фармацевтический рынок;pharmaceutical market;фармакоепідеміологічні дослідження;фармакоэпидемиологического исследования;pharmacoepidemiological research;соціальний маркетинг;социальный маркетинг;social Marketing
Дата публікації: 2014
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Котвіцька, А. А. Соціальний маркетинг як основа формування соціальної відповідільності фармацевтичних організацій / А. А. Котвіцька, Н. В. Чмихало, А. В. Волкова // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи: міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. 17-20 берез. 2014 р. – Х.: Вид-во НФаУ, 2014. – С. 88-95.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5711
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації А. А. Котвіцької
Наукові публікації кафедри соціальної фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
88-95.pdf774,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.