Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5800
Назва: Етичні аспекти рекламної діяльності
Автори: Коноваленко, М. К.
Коноваленко, М. К.
Konovalenko, M. K.
Вежичаніна, К. О.
Вежычанина, К. А.
Vezhychanina, K. A.
Теми: рекламна діяльність;рекламная деятельность;promotional activities;етична теорія;этическая теория;ethical theory
Дата публікації: 2014
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Коноваленко, М. К. Етичні аспекти рекламної діяльності / М. К. Коноваленко, К. О. Вежичаніна // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку: матеріали ІІІ наук.-практ. конф. 4 листоп. 2014 р. – Х., 2014. – С. 166-169.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5800
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
166-169.pdf283,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.