Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6478
Название: The value attitude formation of future economists to the professional activity in the context of the social and ethical marketing concept
Авторы: Тимощук, Г. В.
Тимощук, А. В.
Tymoshchuk, H. V.
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Tymoshchuk, H. V. The value attitude formation of future economists to the professional activity in the context of the social and ethical marketing concept / A. V. Tymoshchuk // Actual questions of development of new drugs : abstracts of XXI international scientific and practical conference of young scientists and students (April 23, 2015). – Kh. : Publishing Office, 2015. – P. 635.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6478
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1.pdf341,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.