Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6478
Назва: The value attitude formation of future economists to the professional activity in the context of the social and ethical marketing concept
Автори: Тимощук, Г. В.
Тимощук, А. В.
Tymoshchuk, H. V.
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Tymoshchuk, H. V. The value attitude formation of future economists to the professional activity in the context of the social and ethical marketing concept / A. V. Tymoshchuk // Actual questions of development of new drugs : abstracts of XXI international scientific and practical conference of young scientists and students (April 23, 2015). – Kh. : Publishing Office, 2015. – P. 635.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6478
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf341,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.