Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6576
Title: Дослiдження сегментації ринку і особливостей позиціонування продукції парфумерно-косметичного підприємства
Other Titles: Исследования сегментации рынка и особенностей позиционирования продукции парфюмерно-косметического предприятия
Life Science market segmentation and product positioning features perfume and cosmetic company
Authors: Кривошеєва, А. С.
Жадько, С. В.
Кривошеева, А. С.
Жадько, С. В.
Krivosheeva, A. S.
Zhadko, S. V.
Keywords: парфумерно-косметична продукція;парфюмерно-косметическая продукция;perfume and cosmetic products
Issue Date: 2015
Bibliographic description (Ukraine): Кривошеєва, А. С. Дослiдження сегментації ринку і особливостей позиціонування продукції парфумерно-косметичного підприємства / А. С. Кривошеєва, С. В. Жадько // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали III міжнар. наук.-практ. Internet- конф., м. Харків, 26-27 берез. 2015 р. - Х. : НФаУ, 2015. - С. 191-192.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6576
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Страницы из ЗБІРНИК КОНФЕРЕНЦІЇ ФММ 27.03.2015-18.pdf253,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.