Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6576
Назва: Дослiдження сегментації ринку і особливостей позиціонування продукції парфумерно-косметичного підприємства
Інші назви: Исследования сегментации рынка и особенностей позиционирования продукции парфюмерно-косметического предприятия
Life Science market segmentation and product positioning features perfume and cosmetic company
Автори: Кривошеєва, А. С.
Жадько, С. В.
Кривошеева, А. С.
Жадько, С. В.
Krivosheeva, A. S.
Zhadko, S. V.
Теми: парфумерно-косметична продукція;парфюмерно-косметическая продукция;perfume and cosmetic products
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Кривошеєва, А. С. Дослiдження сегментації ринку і особливостей позиціонування продукції парфумерно-косметичного підприємства / А. С. Кривошеєва, С. В. Жадько // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали III міжнар. наук.-практ. Internet- конф., м. Харків, 26-27 берез. 2015 р. - Х. : НФаУ, 2015. - С. 191-192.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6576
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из ЗБІРНИК КОНФЕРЕНЦІЇ ФММ 27.03.2015-18.pdf253,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.