Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6710
Назва: Науково-методичні та практичні підходи до оцінки торгівельної марки антигіпертензивних препаратів як бренду
Інші назви: Научно-методические и практические подходы к оценке торговой марки антигипертензивных препаратов как бренда
Methodological and practical approaches to assessment trademark of antihypertensive drugs as brand
Автори: Слободянюк, М. М.
Байгуш, Ю. В.
Сушкова, А. С.
Слободянюк, Н. Н.
Байгуш, Ю. В.
Сушкова, А. С.
Slobodyanyuk, M. M.
Baygush, Y. V.
Sushkova, A. S.
Теми: торгівельна марка;бренд;оцінка вартості;лікарські засоби;антигіпертензивні препарати;торговая марка;бренд;оценка стоимости;лекарственные средства;антигипертензивные препараты;trade mark;brand valuation;drugs;antihypertensive drugs
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Слободянюк, М. М. Науково-методичні та практичні підходи до оцінки торгівельної марки антигіпертензивних препаратів як бренду / М. М. Слободянюк, Ю. В. Байгуш, А. С. Сушкова // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали III міжнар. наук.-практ. Internet- конф., м. Харків, 26-27 берез. 2015 р. - Х. : НФаУ, 2015. - С. 195-201.
Короткий огляд (реферат): Наведено результати досліджень розвитку торгівельних марок у бренди, оцінки ринкової вартості брендів та групи параметрів «сили бренду». Виділено основні якісні та кількісні характеристики, особливі відмінності кате-горій для лікарських препаратів. Опрацьовано науково-методичні та практичні підходи до оцінки торгівельних марок лікарських препаратів на прикладі анти-гіпертензивних.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6710
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из ЗБІРНИК КОНФЕРЕНЦІЇ ФММ 27.03.2015-20.pdf216,82 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.