Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6711
Назва: Науково-практичне обгрунтування підходів до оцінки брендів лікарських препаратів
Інші назви: Научно-практическое обоснование подходов к оценке брендов лекарственных препаратов
Scientific and practical substantiation of approaches to the assessment of brand drugs
Автори: Байгуш, Ю. В.
Сушкова, А. С.
Слободянюк, М. М.
Байгуш, Ю. В.
Сушкова, А. С.
Baygush, Y. V.
Sushkova, A. S.
Слободянюк, Н. Н.
Slobodyanyuk, M. M.
Теми: бренд;лікарські препарати;бренд;лекарственные препараты;brand;medication
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Байгуш, Ю. В. Науково-практичне обгрунтування підходів до оцінки брендів лікарських препаратів / Ю. В. Байгуш, А. С. Сушкова, М. М. Слободянюк // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали III міжнар. наук.-практ. Internet- конф., м. Харків, 26-27 берез. 2015 р. - Х. : НФаУ, 2015. - С. 202-204.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6711
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из ЗБІРНИК КОНФЕРЕНЦІЇ ФММ 27.03.2015-21.pdf199,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.