Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6712
Title: Вплив кризи на вибір маркетингових комунікацій при просуванні фармацевтичного товару
Other Titles: Влияние кризиса на выбор маркетинговых коммуникаций при продвижении фармацевтического товара
The impact of the crisis on the choice of marketing communication for the promotion of pharmaceutical products
Authors: Малий, В. В.
Ольховська, А. Б.
Малый, В. В.
Ольховская, А. Б.
Malyi, V. V.
Olkhovskaya, A. B.
Keywords: маркетингові комунікації;marketing сommunications;маркетинговые коммуникации
Issue Date: 2015
Bibliographic description (Ukraine): Малий, В. В. Вплив кризи на вибір маркетингових комунікацій при просуванні фармацевтичного товару / В. В. Малий, А. Б. Ольховська // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали III міжнар. наук.-практ. Internet- конф., м. Харків, 26-27 берез. 2015 р. - Х. : НФаУ, 2015. - С. 205-206.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6712
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Страницы из ЗБІРНИК КОНФЕРЕНЦІЇ ФММ 27.03.2015-22.pdf193,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.