Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6712
Назва: Вплив кризи на вибір маркетингових комунікацій при просуванні фармацевтичного товару
Інші назви: Влияние кризиса на выбор маркетинговых коммуникаций при продвижении фармацевтического товара
The impact of the crisis on the choice of marketing communication for the promotion of pharmaceutical products
Автори: Малий, В. В.
Ольховська, А. Б.
Малый, В. В.
Ольховская, А. Б.
Malyi, V. V.
Olkhovskaya, A. B.
Теми: маркетингові комунікації;marketing сommunications;маркетинговые коммуникации
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Малий, В. В. Вплив кризи на вибір маркетингових комунікацій при просуванні фармацевтичного товару / В. В. Малий, А. Б. Ольховська // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали III міжнар. наук.-практ. Internet- конф., м. Харків, 26-27 берез. 2015 р. - Х. : НФаУ, 2015. - С. 205-206.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6712
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из ЗБІРНИК КОНФЕРЕНЦІЇ ФММ 27.03.2015-22.pdf193,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.