Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6715
Назва: Маркетинговые исследования перспектив развития фармацевтического рынка республики Таджикистан
Інші назви: Маркетингові дослідження перспектив розвитку фармацевтичного ринку республіки Таджикистан
Marketing research prospects of the pharmaceutical market of the Republic of Tajikistan
Автори: Чмыхало, Н. В.
Сафаров, Шахбаз
Чмыхало, Н. В.
Сафаров, Ш.
Chmyhalo, N. V.
Safarov, Sh.
Теми: маркетинговые исследования;marketing research;маркетингові дослідження
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Чмыхало, Н. В. Маркетинговые исследования перспектив развития фармацевтического рынка республики Таджикистан / Н. В. Чмыхало, Ш. Сафаров // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали III міжнар. наук.-практ. Internet- конф., м. Харків, 26-27 берез. 2015 р. - Х. : НФаУ, 2015. - С. 215-217.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6715
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из ЗБІРНИК КОНФЕРЕНЦІЇ ФММ 27.03.2015-25.pdf198,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.