Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6718
Title: Формирование маркетинга взаимоотношений с ключевыми клиентами фармацевтической фирмы
Other Titles: Формування маркетингу взаємин із ключовими клієнтами фармацевтичної фірми
Formation of marketing relationships with key customers of the pharmaceutical company
Authors: Рогуля, О. Ю.
Хобта, М. В.
Рогуля, О. Ю.
Хобта, М. В.
Rohulya, O. Yu.
Hobta, M. V.
Keywords: маркетинг;marketing
Issue Date: 2015
Bibliographic description (Ukraine): Рогуля, О. Ю. Формирование маркетинга взаимоотношений с ключевыми клиентами фармацевтической фирмы / О. Ю. Рогуля, М. В. Хобта // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали III міжнар. наук.-практ. Internet- конф., м. Харків, 26-27 берез. 2015 р. - Х. : НФаУ, 2015. - С. 235-236.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6718
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Страницы из ЗБІРНИК КОНФЕРЕНЦІЇ ФММ 27.03.2015-28.pdf193,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.