Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6718
Назва: Формирование маркетинга взаимоотношений с ключевыми клиентами фармацевтической фирмы
Інші назви: Формування маркетингу взаємин із ключовими клієнтами фармацевтичної фірми
Formation of marketing relationships with key customers of the pharmaceutical company
Автори: Рогуля, О. Ю.
Хобта, М. В.
Рогуля, О. Ю.
Хобта, М. В.
Rohulya, O. Yu.
Hobta, M. V.
Теми: маркетинг;marketing
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Рогуля, О. Ю. Формирование маркетинга взаимоотношений с ключевыми клиентами фармацевтической фирмы / О. Ю. Рогуля, М. В. Хобта // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали III міжнар. наук.-практ. Internet- конф., м. Харків, 26-27 берез. 2015 р. - Х. : НФаУ, 2015. - С. 235-236.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6718
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из ЗБІРНИК КОНФЕРЕНЦІЇ ФММ 27.03.2015-28.pdf193,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.