Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6731
Назва: Маркетингові дослідження оромукозних ліків як пошуковий аспект до нової фармацевтичної розробки
Інші назви: Маркетинговые исследования оромукозных лекарств как поисковый аспект новой фармацевтической разработки
Автори: Чіхладзе, К. A.
Шульга, Л. І.
Пімінов, О. Ф.
Чихладзе, К. A.
Шульга, Л. И.
Пиминов, А. Ф.
Chikhladze, К. A.
Shulga, L. I.
Piminov, O. F.
Теми: оромукозні ЛП;оромукозные ЛП
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Чіхладзе, К. A. Маркетингові дослідження оромукозних ліків як пошуковий аспект до нової фармацевтичної розробки / К. A. Чіхладзе, Л. І. Шульга, О. Ф. Пімінов // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали III міжнар. наук.-практ. Internet- конф., м. Харків, 26-27 берез. 2015 р. - Х. : НФаУ, 2015. - С. 314.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6731
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фармацевтичних технологій та забезпечення якості ІПКСФ
Наукові публікації О. Ф. Пімінова
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из ЗБІРНИК КОНФЕРЕНЦІЇ ФММ 27.03.2015-35.pdf189,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.