Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6915
Title: Имидж предприятия как фактор повышения его конкурентоспособности
Authors: Демченко, Н. В.
Демченко, Н. В.
Demchenko, N. V.
Бабиченко, Е.
Бабіченко, Є.
Babichenko, E.
Keywords: имидж;імідж;image;конкурентоспособность;конкурентоспроможність;competitiveness
Issue Date: 2015
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Бабиченко Е. Имидж предприятия как фактор повышения его конкурентоспособности / Е. Бабиченко, Н. В. Демченко // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матер. IV міжнарод. наук.-практ. конференції 2-3 квітня 2015 р. – Х.: Вид-во НФаУ, 2015. – С. 231-233.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6915
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
231-233.pdf230,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.