Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6915
Назва: Имидж предприятия как фактор повышения его конкурентоспособности
Автори: Демченко, Н. В.
Демченко, Н. В.
Demchenko, N. V.
Бабиченко, Е.
Бабіченко, Є.
Babichenko, E.
Теми: имидж;імідж;image;конкурентоспособность;конкурентоспроможність;competitiveness
Дата публікації: 2015
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Бабиченко Е. Имидж предприятия как фактор повышения его конкурентоспособности / Е. Бабиченко, Н. В. Демченко // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матер. IV міжнарод. наук.-практ. конференції 2-3 квітня 2015 р. – Х.: Вид-во НФаУ, 2015. – С. 231-233.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6915
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
231-233.pdf230,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.