Поиск


Текущие фильтры:



Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 16.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Досвід застосування анімованих ілюстрацій в освітньому процесі на післядипломному етапі навчання фармацевтичних та медичних працівниківГалій, Л. В.; Галий, Л. В.; Galiy, L. V.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Міщенко, О. Я.; Мищенко, О. Я.; Mishchenko, O. Ya.; Осташко, В. Ф.; Ostashko, V. F.
2020Досвід очно-дистанційного навчання інтернів за спеціальністю «Загальна фармація»Міщенко, О. Я.; Мищенко, О. Я.; Mishchenko, O. Ya.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Осташко, В. Ф.; Ostashko, V. F.; Калько, К. О.; Калько, Е. А.; Kalko, K. O.
2020Упровадження дистанційної форми підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників з інноваційних технологій викладанняКайдалова, Л. Г.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Фесенко, В. Ю.
2020Теоретико-прикладні аспекти професійного розвитку науково-педагогічних та педагогічних працівників фармацевтичних закладів вищої освітиКотвіцька, А. А.; Ольховська, А. Б.; Кайдалова, Л. Г.
2020Педагогічний сторітелінг у підготовці майбутніх фахівців охорони здоров’яКайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2020Упровадження дистанційної форми підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників з інноваційних технологій викладанняКайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2020Формування педагогічної майстерності у магістрів освітніх, педагогічних наукКайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2020Застосування інноваційних методів навчання у підготовці майбутніх лікарів у закладах вищої освітиКайдалова, Л. Г.; Романовська, О. О.; Гуменюк, Н. І.
2020Формування емоційного інтелекту у майбутніх викладачів вищої школиКайдалова, Л. Г.; Романовська, О. О.; Черкашина, Т. В.
2020Якість освіти як тренд європейського простору вищої освітиКотвіцька, А. А.; Назарко, О. І.; Кайдалова, Л. Г.; Kotvitska, A. A.; Nazarko, O. I.; Kaydalova, L. G.