Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7592
Назва: Investigation of the structure and importance of marketing tasks of pharmacies’ networks
Автори: Al-Adilee Bahaa Kareem
Теми: marketing tasks;маркетинговые задачи;маркетингові завдання
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Al-Adilee Bahaa Kareem Investigation of the structure and importance of marketing tasks of pharmacies’ networks / Al-Adilee Bahaa Kareem // Topical issues of new drugs development: Abstracts оf International Scientific And Practical Conference Of Young Scientists And Student, April 23, 2015, Kharkiv. – Kh.: NUPh, 2015. - P. 439.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7592
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbornyk-tezysov-TOPICAL-ISSUES-OF-NEW-DRUGS_2015 439.pdf95,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.