Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7604
Назва: Formation of clients’ loyalty as a component of the enterprise efficiency
Автори: Ausheva, A. S.
Tkachenko, I. V.
Piven, E. P.
Аушева, А. С.
Ткаченко, И. В.
Ткаченко, І. В.
Пивень, Е. П.
Півень, Є. П.
Теми: of clients’ loyalty;лояльность клиентов;лояльність клієнтів
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Ausheva, A. S. Formation of clients’ loyalty as a component of the enterprise efficiency / A. S. Ausheva, I. V. Tkachenko, E. P. Piven // Topical issues of new drugs development: Abstracts оf International Scientific And Practical Conference Of Young Scientists And Student, April 23, 2015, Kharkiv. – Kh.: NUPh, 2015. - P. 441.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7604
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbornyk-tezysov-TOPICAL-ISSUES-OF-NEW-DRUGS_2015 441.pdf94,66 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.