Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7611
Назва: Analysis of the application of merchandising to increase the volume of impulse purchases at the pharmacy
Автори: Hamad Ahmed Fuad
Sofronova, I. V.
Софронова, И. В.
Софронова, І. В.
Теми: merchandising;мерчендайзинг
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Hamad Ahmed Fuad Analysis of the application of merchandising to increase the volume of impulse purchases at the pharmacy / Hamad Ahmed Fuad, I. V. Sofronova // Topical issues of new drugs development: Abstracts оf International Scientific And Practical Conference Of Young Scientists And Student, April 23, 2015, Kharkiv. – Kh.: NUPh, 2015. - P. 452.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7611
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbornyk-tezysov-TOPICAL-ISSUES-OF-NEW-DRUGS_2015 452.pdf94,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.