Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7624
Title: Essence and importance of the concept of relationship marketing
Authors: Tkachenko, K. E.
Tkachenko, I. V.
Piven, E. P.
Ткаченко, К. Е.
Ткаченко, К. Є.
Ткаченко, И. В.
Ткаченко, І. В.
Пивень, Е. П.
Півень, О. П.
Keywords: concept of relationship marketing;концепция маркетинга отношений;концепція маркетингу відносин
Issue Date: 2015
Bibliographic description (Ukraine): Tkachenko, K. E. Essence and importance of the concept of relationship marketing / K. E. Tkachenko, I. V. Tkachenko, E. P. Piven // Topical issues of new drugs development: Abstracts оf International Scientific And Practical Conference Of Young Scientists And Student, April 23, 2015, Kharkiv. – Kh.: NUPh, 2015. - P. 466.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7624
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbornyk-tezysov-TOPICAL-ISSUES-OF-NEW-DRUGS_2015 466.pdf136,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.