Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7624
Назва: Essence and importance of the concept of relationship marketing
Автори: Tkachenko, K. E.
Tkachenko, I. V.
Piven, E. P.
Ткаченко, К. Е.
Ткаченко, К. Є.
Ткаченко, И. В.
Ткаченко, І. В.
Пивень, Е. П.
Півень, О. П.
Теми: concept of relationship marketing;концепция маркетинга отношений;концепція маркетингу відносин
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Tkachenko, K. E. Essence and importance of the concept of relationship marketing / K. E. Tkachenko, I. V. Tkachenko, E. P. Piven // Topical issues of new drugs development: Abstracts оf International Scientific And Practical Conference Of Young Scientists And Student, April 23, 2015, Kharkiv. – Kh.: NUPh, 2015. - P. 466.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7624
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbornyk-tezysov-TOPICAL-ISSUES-OF-NEW-DRUGS_2015 466.pdf136,99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.