Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7776
Title: Визначення науково-методичних підходів до аналізу сили торгової марки лікарського препарату
Authors: Дудар, Г. М.
Дударь, Г. М.
Dudar, G. M.
Ціхонь, Г. М.
Цихонь, Г. М.
Tsikhon, G. M.
Слободянюк, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Slobodyanyuk, M. M.
Keywords: торговая марка;торгова марка;trademark
Issue Date: 2013
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Дудар, Г. М. Визначення науково-методичних підходів до аналізу сили торгової марки лікарського препарату / Г. М. Дудар, Г. М. Ціхонь, М. М. Слободянюк // Управління якістю в фармації: матеріали VІІ наук.-практ. конф., Харків, 17 травня 2013 р. – Х., 2013. – С. 49-50.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7776
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
49-50.pdf228,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.