Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7776
Назва: Визначення науково-методичних підходів до аналізу сили торгової марки лікарського препарату
Автори: Дудар, Г. М.
Дударь, Г. М.
Dudar, G. M.
Ціхонь, Г. М.
Цихонь, Г. М.
Tsikhon, G. M.
Слободянюк, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Slobodyanyuk, M. M.
Теми: торговая марка;торгова марка;trademark
Дата публікації: 2013
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Дудар, Г. М. Визначення науково-методичних підходів до аналізу сили торгової марки лікарського препарату / Г. М. Дудар, Г. М. Ціхонь, М. М. Слободянюк // Управління якістю в фармації: матеріали VІІ наук.-практ. конф., Харків, 17 травня 2013 р. – Х., 2013. – С. 49-50.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7776
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
49-50.pdf228,65 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.