Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8279
Назва: Market research of determination factors of conduct for the customers range perfume and cosmetics pharmacy organizations
Автори: Voropaeva, V. O.
Chmyhalo, N. V.
Воропаева, В. О.
Чмихало, Н. В.
Чмыхало, Н. В.
Теми: cosmetics;косметика;pharmacy;аптеки
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Voropaeva, V. O. Market research of determination factors of conduct for the customers range perfume and cosmetics pharmacy organizations / V. O. Voropaeva, N. V. Chmyhalo // Topical issues of new drugs development: Abstracts оf International Scientific And Practical Conference Of Young Scientists And Student, April 23, 2015, Kharkiv. – Kh.: NUPh, 2015. - P. 512-513.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8279
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из Zbornyk-tezysov-TOPICAL-ISSUES-OF-NEW-DRUGS_2015-111.pdf97,41 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.