Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8463
Title: Science and Education Studies
Authors: Malyi, V.
Timanyuk, I.
Rogulia, O.
Малый, В. В.
Тиманюк, И.
Рогуля, О.
Малий, В. В.
Keywords: neuromarketing;drugstore;pharmacy;medication;promotion;subconscious
Issue Date: 2015
Publisher: Stanford University Press
Bibliographic description (Ukraine): Malyi, V. Pharmaceutical Marketing on a subconscious level / V. Malyi, I. Timanyuk, O. Rogulia // Science and Education Studies, “Stanford University Press”. - 2015. - № 2 (16). – P. 125-129.
Series/Report no.: ;№2 (16)
Abstract: This article reveals the possibility of using neuromarketing in pharmacy. The paper disclosed the levels at which the buyer makes a decision. Described examples of the application of elements of neuromarketing in the activities of Ukrainian pharmacies.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8463
ISSN: 0926-722X
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стенфорд-скопус 2015.pdf573,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.