Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8463
Назва: Science and Education Studies
Автори: Malyi, V.
Timanyuk, I.
Rogulia, O.
Малый, В. В.
Тиманюк, И.
Рогуля, О.
Малий, В. В.
Теми: neuromarketing;drugstore;pharmacy;medication;promotion;subconscious
Дата публікації: 2015
Видавництво: Stanford University Press
Бібліографічний опис: Malyi, V. Pharmaceutical Marketing on a subconscious level / V. Malyi, I. Timanyuk, O. Rogulia // Science and Education Studies, “Stanford University Press”. - 2015. - № 2 (16). – P. 125-129.
Серія/номер: ;№2 (16)
Короткий огляд (реферат): This article reveals the possibility of using neuromarketing in pharmacy. The paper disclosed the levels at which the buyer makes a decision. Described examples of the application of elements of neuromarketing in the activities of Ukrainian pharmacies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8463
ISSN: 0926-722X
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стенфорд-скопус 2015.pdf573,2 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.