Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8631
Title: Еволюція концепції маркетингового менеджменту
Authors: Телепнєва, О. С.
Телепнєва, О. С.
Telepnyeva, О. S.
Володін, А. Д.
Володін, А. Д.
Volodin, A. D.
Keywords: маркетинговий менеджмент;маркетинговий менеджмент;marketing management
Issue Date: 2015
Bibliographic description (Ukraine): Телепнєва, О. С. Еволюція концепції маркетингового менеджменту / О. С. Телепнєва, А. Д. Володін // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали доп. ІV наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 3 листоп. 2015 р. – Х., 2015. – С. 158-159.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8631
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
158-159.pdf399,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.