Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8631
Назва: Еволюція концепції маркетингового менеджменту
Автори: Телепнєва, О. С.
Телепнєва, О. С.
Telepnyeva, О. S.
Володін, А. Д.
Володін, А. Д.
Volodin, A. D.
Теми: маркетинговий менеджмент;маркетинговий менеджмент;marketing management
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Телепнєва, О. С. Еволюція концепції маркетингового менеджменту / О. С. Телепнєва, А. Д. Володін // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали доп. ІV наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 3 листоп. 2015 р. – Х., 2015. – С. 158-159.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8631
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
158-159.pdf399,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.