Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8821
Назва: Effectiveness of current multi-channel marketing in pharmacy
Інші назви: Ефективність сучасного багатоканального маркетингу в роботі аптеки
Эффективность современного многоканального маркетинга в работе аптеки
Автори: Pestun, I. V.
Mnushko, Z. M.
Пестун, І. В.
Мнушко, З. М.
Пестун, И. В.
Мнушко, З. Н.
Теми: Multi-Channel Marketing;digital marketing;Internet marketing;pharmacy efficiency;багатоканальний маркетинг;цифровий маркетинг;Інтернет маркетинг;аптека;ефективність
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Pestun, I. V. Effectiveness of current multi-channel marketing in pharmacy / I. V. Pestun, Z. M. Mnushko // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2016. - № 1. - С. 62-66.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the influence of modern trends in Multi-Channel Marketing in the process of obtaining medical and pharmaceutical information by consumers compared with the traditional channels. The characteristic of modern digital information channels as part of attracting consumers to the pharmacy and achieving efficiency is presented.
Розглянуті тенденції впливу сучасних засобів багатоканального маркетингу на про- цес отримання медичної і фармацевтичної інформації споживачами у порівнянні із традиційними каналами. Представлена характеристика сучасних цифрових каналів інформації як елемента залучення споживача до аптеки та сприяння ефективності її діяльності.
Рассмотрены тенденции влияния современных средств многоканального маркетинга на процесс получения медицинской и фармацевтической информации потребителями в сравнении с традиционными каналами. Представлена характеристика современных цифровых каналов информации как элемента привлечения потребителя в аптеку и по- вышения эффективности ее деятельности.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8821
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
62-66.pdf164,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.