Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9135
Назва: Застосування форумів і чатів при дистанційному викладанні мовних дисциплін студентам-іноземцям
Інші назви: Применение форумов и чатов при дистанционном преподавании языковых дисциплин студентам-иностранцам
Using of forums and chats in distance teaching of linguistic disciplines for foreign students
Автори: Лисенко, Н. О.
Лысенко, Н. А.
Lysenko, N. O.
Теми: дистанційний курс;тьютор-філолог;навчальний форум;дистанционный курс;тьютор-филолог;учебный форум;distance course;tutor-philologist;educational forum
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Лисенко, Н. О. Застосування форумів і чатів при дистанційному викладанні мовних дисциплін студентам-іноземцям / Н. О. Лисенко // Міжкультурна комунікація: мова – культура – особистість : матеріали Х Міжнар. наук.-практ. конф., 07-08 квіт. 2016 р., м. Острог. – Острог : Вид-во Нац. ун-ту «Острозька академія», 2016. – Вип. 60. – С. 283-285. – (Серія «Філологічна»).
Короткий огляд (реферат): У статті узагальнено досвід використання форумів і чатів у структурі дистанційного курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для підвищення рівня мовної компетентності студентів-іноземців.
В статье обобщен опыт использования форумов и чатов в структуре дистанционного курса «Украинский язык (профессиональной направленности)» для повышения уровня языковой компетентности студентов-иностранцев.
This article generalizes the expierence of the professors for the Department of Ukrainian Language and Latin at the National University of Pharmcy on creation and introduction of the distance course on subject « Ukrainian Language (in professional field) and he experience of using forums and chats in the structure of distance course to improve the level of linguistic competence of the foreign students. The example of the educational forum "Globalization of society is a new threat for vulnerable languages". It is proven that to involve the students into the discussion the tutor should use all possible motivators, such as chose an interesting subject to discuss, to illustrate the interesting material. The use of the base-pictures and quotations to draw the students’ attention will not be excessive. It determinces the tutor’s role in distance education and details the demands to the personne of a tutor-philologist and his functions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9135
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_Lisenko++.doc66 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.