Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9353
Title: Застосування методів технології розвитку критичного мислення у викладанні фахової української мови
Authors: Тєлежкіна, О. О.
Тележкина, О. А.
Telezhkina, O. O.
Keywords: освітній процес;педагогічна система;інноваційні технології навчання;навчально-пізнавальна діяльність;технологія розвитку критичного мислення;українська фахова мова;професійні якості фахівця;educational process;educational system;innovative learning technologies;educational and cognitive activity;technology of critical thinking development;professional Ukrainian language;professional qualities of a specialist
Issue Date: 2016
Publisher: Київ : КНЕУ
Bibliographic description (Ukraine): Тєлєжкіна О. О. Застосування методів технології розвитку критичного мислення у викладанні фахової української мови / О. О. Тєлєжкіна // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (5 березня 2016 р.). — К. : КНЕУ, 2016. — С. 207–210. – Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/17600
Abstract: У пропонованій статті автор розглядає можливість застосування під час викладання української фахової мови такої педагогічної системи, як технологія розвитку критичного мислення. Дослідник здійснює аналіз окремих її методів і прийомів й окреслює перспективи їх запровадження в навчальний процес у вищій школі, а також робить висновок про те, що інноваційні технології навчання, які відбивають сутність майбутньої професії, формують професійні якості фахівця, що актуалізує необхідність їх інтеграції в навчально-пізнавальну діяльність студентів в освітньому процесі. In this paper, the author examines the possibility to use such an educational system like technology of critical thinking development during teaching of the professional Ukrainian language. The researcher analyzes some of its methods and techniques and outlines the prospects for their introduction in the educational process in high school. The author concludes that innovative learning technologies that show the essence of a future profession form professional qualities of a specialist, and it actualizes the necessity for their integration in educational and cognitive activity of students in the educational process.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9353
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тeлeжкiна_критичне_мислення.pdf316,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.