Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9353
Название: Застосування методів технології розвитку критичного мислення у викладанні фахової української мови
Авторы: Тєлежкіна, О. О.
Тележкина, О. А.
Telezhkina, O. O.
Ключевые слова: освітній процес;педагогічна система;інноваційні технології навчання;навчально-пізнавальна діяльність;технологія розвитку критичного мислення;українська фахова мова;професійні якості фахівця;educational process;educational system;innovative learning technologies;educational and cognitive activity;technology of critical thinking development;professional Ukrainian language;professional qualities of a specialist
Дата публикации: 2016
Издательство: Київ : КНЕУ
Библиографическое описание: Тєлєжкіна О. О. Застосування методів технології розвитку критичного мислення у викладанні фахової української мови / О. О. Тєлєжкіна // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (5 березня 2016 р.). — К. : КНЕУ, 2016. — С. 207–210. – Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/17600
Краткий осмотр (реферат): У пропонованій статті автор розглядає можливість застосування під час викладання української фахової мови такої педагогічної системи, як технологія розвитку критичного мислення. Дослідник здійснює аналіз окремих її методів і прийомів й окреслює перспективи їх запровадження в навчальний процес у вищій школі, а також робить висновок про те, що інноваційні технології навчання, які відбивають сутність майбутньої професії, формують професійні якості фахівця, що актуалізує необхідність їх інтеграції в навчально-пізнавальну діяльність студентів в освітньому процесі. In this paper, the author examines the possibility to use such an educational system like technology of critical thinking development during teaching of the professional Ukrainian language. The researcher analyzes some of its methods and techniques and outlines the prospects for their introduction in the educational process in high school. The author concludes that innovative learning technologies that show the essence of a future profession form professional qualities of a specialist, and it actualizes the necessity for their integration in educational and cognitive activity of students in the educational process.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9353
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тeлeжкiна_критичне_мислення.pdf316,46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.