Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/942
Название: Психологічні особливості розвитку професійної комунікативної компетентності у майбутніх провізорів
Авторы: Пляка, Л. В.
Plyaka, L. V.
Ключевые слова: комунікативна компетентність
професійна комунікативна компетентність
психологічна готовність
комунікативні здібності
Я-концепція
communicative competence
professional communicative competence
psychological readiness
communication skills
I-concept
коммуникативная компетентность
профессиональная коммуникативная компетентность
психологическая готовность
коммуникативные способности
Я-концепция
Дата публикации: 2010
Библиографическое описание: Пляка, Л. В. Психологічні особливості розвитку професійної комунікативної компетентності у майбутніх провізорів : автореф. дис. на здоб. наук. ступеня канд. психологічних наук / Л. В. Пляка. - К., 2010. - 20 с.
Краткий осмотр (реферат): Дисертаційне дослідження присвячено проблемам розвитку професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів під час професійної підготовки. Розкрито специфіку і структуру професійної комунікативної компетент ності провізорів, розроблено, теоретично обґрунтовано та апробовано психолого-педагогічну технологію розвитку професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів, яка передбачає розвиток професійної самосвідомості як складової «Я-концепції» майбутніх провізорів, створення ефективних психолого- педагогічних умов розвитку і використання необхідних принципів, методів та прийомів у навчально-пізнавальної діяльності. Цю психолого-педагогічну технологію можна використовувати в навчально-виховному процесі, у фаховій підготовці майбутніх провізорів.
The research is devoted to studying of the problem of professional communicative competence of future pharmacists during their education. Specifi city and structure of the pharmacists’ professional communicative competence are discovered; psychological and educational technology of the development of the professional communicative competence of future pharmacists, that provides for the development of their professional identity as a component of “I-concept” for future pharmacists, establishment of effective psychological and educational development conditions, use of appropriate principles, methods and techniques in teaching and learning activities, is theoretically grounded and tested. This psychological and educational technology can be used in the educational process of professional training of future pharmacists.
Диссертационное исследование посвящено изучению психологических особенностей развития профессиональной коммуникативной компетентности будущих провизоров, которая предусматривает способность специалистов ориентироваться в ситуациях профессиональной коммуникативной деятельности, определяет их готовность к профессиональному общению, установлению оптимальных профессиональных ролевых взаимоотношений с коллегами, врачами, представителями фармацевтических компаний. На основе анализа научной литературы раскрыто специфику и структуру профессиональной коммуникативной компетентности провизоров, показано, что определяющую сторону их профессиональной коммуникативной компетентности составляет компетентность в профессиональном общении, при этом значительную роль в решении профессиональных задач имеет развитие у будущих провизоров профессиональных коммуникативных знаний, умений, навыков и качеств.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/942
Располагается в коллекциях:Автореферати дисертацій та дисертації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Автореферат Пляка.pdf450,38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.