Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/942
Назва: Психологічні особливості розвитку професійної комунікативної компетентності у майбутніх провізорів
Автори: Пляка, Л. В.
Plyaka, L. V.
Теми: комунікативна компетентність;професійна комунікативна компетентність;психологічна готовність;комунікативні здібності;Я-концепція;communicative competence;professional communicative competence;psychological readiness;communication skills;I-concept;коммуникативная компетентность;профессиональная коммуникативная компетентность;психологическая готовность;коммуникативные способности;Я-концепция
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Пляка, Л. В. Психологічні особливості розвитку професійної комунікативної компетентності у майбутніх провізорів : автореф. дис. на здоб. наук. ступеня канд. психологічних наук / Л. В. Пляка. - К., 2010. - 20 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертаційне дослідження присвячено проблемам розвитку професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів під час професійної підготовки. Розкрито специфіку і структуру професійної комунікативної компетент ності провізорів, розроблено, теоретично обґрунтовано та апробовано психолого-педагогічну технологію розвитку професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів, яка передбачає розвиток професійної самосвідомості як складової «Я-концепції» майбутніх провізорів, створення ефективних психолого- педагогічних умов розвитку і використання необхідних принципів, методів та прийомів у навчально-пізнавальної діяльності. Цю психолого-педагогічну технологію можна використовувати в навчально-виховному процесі, у фаховій підготовці майбутніх провізорів.
The research is devoted to studying of the problem of professional communicative competence of future pharmacists during their education. Specifi city and structure of the pharmacists’ professional communicative competence are discovered; psychological and educational technology of the development of the professional communicative competence of future pharmacists, that provides for the development of their professional identity as a component of “I-concept” for future pharmacists, establishment of effective psychological and educational development conditions, use of appropriate principles, methods and techniques in teaching and learning activities, is theoretically grounded and tested. This psychological and educational technology can be used in the educational process of professional training of future pharmacists.
Диссертационное исследование посвящено изучению психологических особенностей развития профессиональной коммуникативной компетентности будущих провизоров, которая предусматривает способность специалистов ориентироваться в ситуациях профессиональной коммуникативной деятельности, определяет их готовность к профессиональному общению, установлению оптимальных профессиональных ролевых взаимоотношений с коллегами, врачами, представителями фармацевтических компаний. На основе анализа научной литературы раскрыто специфику и структуру профессиональной коммуникативной компетентности провизоров, показано, что определяющую сторону их профессиональной коммуникативной компетентности составляет компетентность в профессиональном общении, при этом значительную роль в решении профессиональных задач имеет развитие у будущих провизоров профессиональных коммуникативных знаний, умений, навыков и качеств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/942
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій та дисертації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Пляка.pdf450,38 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.