Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9761
Назва: Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики
Інші назви: Management and marketing in the modern economy, science, education and practice
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. / ред. кол. : В. В. Малий, М. М. Слободянюк, А. Б. Ольховська та ін. – Харків : НФаУ, 2016. – 659 с.
Короткий огляд (реферат): Збірник містить наукові статті ІV Міжнародної науково-практичної Internet-конференції науковців та практиків, що здійснюють діяльність в сфері менеджменту й маркетингу та в галузі фармації з різних країн світу. Розглянуто сучасні досягнення та використання менеджменту й маркетингу у сучасній економіці; форм та методів викладання дисциплін організаційно-економічного й управлінського спрямування на основі теорії менеджменту та маркетингy, практичні аспекти управління виробництвом, контролем якості, реалізацією та споживанням лікарських засобів, підвищення якості фармацевтичної допомоги, управління раціональним використанням лікарських засобів та відповідальним самолікуванням. Для широкого кола наукових, науково-педагогічних і практичних працівників, що займаються питаннями менеджменту й маркетингу та лікознавством.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9761
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій 2000 - 2024
Матеріали конференцій кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
фмм 24-25.03.16-4 Міжнар. конф.НФаУ И .pdf6,32 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.