Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9803
Title: Прелімінаринг як інструмент HR-брендингу фармацевтичних підприємств
Authors: Ольховська, А. Б.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Малий, В. В.
Малый, В. В.
Malyi, V. V.
Keywords: прелімінаринг;прелиминаринг;HR-брендинг;HR-branding
Issue Date: 2016
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Ольховська, А. Б. Прелімінаринг як інструмент HR-брендингу фармацевтичних підприємств / А. Б. Ольховська, В. В. Малий // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 20–22.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9803
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20-22.pdf518,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.