Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9803
Назва: Прелімінаринг як інструмент HR-брендингу фармацевтичних підприємств
Автори: Ольховська, А. Б.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Малий, В. В.
Малый, В. В.
Malyi, V. V.
Теми: прелімінаринг;прелиминаринг;HR-брендинг;HR-branding
Дата публікації: 2016
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Ольховська, А. Б. Прелімінаринг як інструмент HR-брендингу фармацевтичних підприємств / А. Б. Ольховська, В. В. Малий // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 20–22.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9803
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20-22.pdf518,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.