Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9813
Title: Науково-теоретичні підходи до діагностики комплексу маркетингу виробничого підприємства
Authors: Лозенко, В. О.
Лозенко, В. А.
Lozenko, V. O.
Рогуля, О. Ю.
Рогуля, О. Ю.
Rohulya, O. Yu.
Keywords: маркетинговий комплекс;маркетинговый комплекс;marketing complex;діагностика;диагностика;diagnostics;виробниче підприємство;производственное предприятие;manufacturing enterprise
Issue Date: 2016
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Лозенко, В. О. Науково-теоретичні підходи до діагностики комплексу маркетингу виробничого підприємства / В. О. Лозенко, О. Ю. Рогуля // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 161–163.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9813
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
161-163.pdf411,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.